Quiz:Ποια δηλωσε «Καλύτερα να είχαν κλέψει εμένα παρά το αυτοκίνητό μου»



O λογος για την Δημητρα Αλεξανδρακη!
Δήμητρα Αλεξανδράκη: «Καλύτερα να είχαν κλέψει εμένα παρά το αυτοκίνητό μου»
«Καλύτερα να είχαν κλέψει εμένα παρά το αυτοκίνητό μου… εγώ κάπως θα γύρναγα… αυτό πως θα γυρίσει;». Με αυτά τα λόγια περιέγραψε την απώλειά της η Δήμητρα Αλεξανδράκη, η οποία πριν από λίγες ημέρες έπεσε θύμα κλοπής καθώς άγνωστοι της πήραν το smart της. «Ένιωσα απαίσια, στην αρχή νόμισα ότι οι φίλοι μου μου κάνουν κάποιο κακόγουστο αστείο. Έχουν ξαναπροσπαθήσει να μου πάρουν το αυτοκίνητο γιατί είναι ωραίο;… γιατί θέλουν το συγκεκριμένο αυτοκίνητο;… δεν μπορώ να καταλάβω. Όλες αυτές οι καταστάσεις που βιώνουμε καθημερινά όλοι μας και βλέπουμε γύρω μας το τι συμβαίνει, ειλικρινά με κάνουν να μπαίνω σε σκέψεις να φύγω. Η Ελλάδα να ξαναγυρίσει και να γίνει όπως ήταν και να θυμηθούμε όλους τους ανθρώπους που βγήκαν από την Ελλάδα, φιλόσοφους και όλους. Η πραγματικότητα και οι Έλληνες ήταν αυτοί. Οι τώρα οι Έλληνες με τους τότε δεν έχουν καμία σχέση, ήταν άλλος λαός». Πηγή: star