Άντζελα Δημητρίου:Αφου την "εφτυσαν" ΟΛΟΙ θυμηθηκε τον Κακετση

Άντζελα Δημητρίου: «Εγώ βλέπω αδυναμία και πάθος από τον Στηβ»
Εμ, δεν λεει να βαλει κι αυτη μυαλο,με το ζορι να την θελει ο Κακετσης την στιγμη που ο ιδιος δηλωσε σε πρωινη εκπομπη οτι εχει σχεση με μια υπεροχη γυναικα και με την Αντζελα δεν τρεχει τιποτα! Ελα ομως που η λαιδη ,δεν τα βαζει κατω και επιμενει οτι ο Κακετσης  την θελει;



 Ειναι δυνατον μια λαιδη να "φαει" χυλοπιτα? Προς Θεου,λιγο να κουνησει το δακτυλακι της εχει οποιον θελει!(λεμε τωρα) Γι'αυτο και σε προσφατη συνεντευξη της σε εφημεριδα δηλωσε «Α, ναι; Εγώ έφαγα χυλόπιτα; Αν το βλέπουν έτσι μαγκιά τους, αλλά εγώ πιστεύω ότι δεν την έφαγα και προσπάθησε με τον τρόπο του να βγάλει τον εαυτό του πιο πάνω, γιατί δεν ήξερε τι να κάνει. Δεν μπορεί να μου έχει ρίξει χυλόπιτα όταν έρχεται και με βλέπει τουλάχιστον δύο φορές στο ΕΜΠΑΤΗ NORTH και άλλες τόσες φορές στο POLIS» ενω δεν διστασε να συμπληρωσει "Πού είναι η φιλία, όταν ανέβηκε στο καμαρίνι μου όλες τις φορές; Αυτό εσύ το βλέπεις φιλία; Εγώ το βλέπω αδυναμία και πάθος, το βλέπω, εδώ είμαι... Και πρέπει να είμαι εδώ!»
Προφανος για την Αντζελα περασαν η εποχες που εκανε οτι ηθελε και ειχε οποιον ηθελε,ξεχνοντας επισης και οτι ειχε ριξει χυλοπιτα στον Κακετση κατι που μαλλον ο ιδιος δεν εχει ξεχασει .Ετσι ειναι οταν ολοι οι αλλοι σε εχουν φτυσει αναζητας παρηγορια σε ατομα που εσυ ειχες κλωτσησει στο παρελθον ,αλλα μαλλον ηρθε η σειρα σου.Οτι εκανες τωρα το βρισκεις μπροστα  σου.Τυχαιο ? Δεν Νομιζω!